sâmbătă, 23 martie 2013

“Eu ce tip de personalitate am? -carte


Eu ce tip de personalitate am?

“Eu ce tip de personalitate am?” reprezinta un instrument necesar pentru cei care vor sa isi identifice si sa isi valorifice calitatile personale, fiind bazata pe sistemul cel mai larg utilizat la nivel mondial pentru determinarea tipului de personalitate. 

 Terapeuta Renee Baron explica intr-un mod antrenat si placut cum va puteti descoperi temperamentul si tipul de personalitate care va definesc cel mai bine, raportandu-se la patru domenii esentiale: cum sa va asociati cu lumea, cum sa adunati informatiile, cum sa luati deciziile si cum sa va gestionati viata. 

Facand accesibila complexitatea celor 16 tipuri de personalitate, cartea “Eu ce tip de personalitate am?” va ofera oportunitatea de a crea mai multa armonie si intelegere in vietile voastre si in vietile celor din jur. 


  Participa la concurs in perioada 20 – 27 martie, raspunde corect la intrebarea de mai jos si poti castiga una dintre cele 3 carti “Eu ce tip de personalitate am?”, oferite de editura Meteor Press si BookLand .
Raspunde la urmatoarea intrebare Aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu